דרכי פרסום



ישנן דרכי פרסום רבות, המותאמות לקהל היעד. דרך פרסום היא שיטה להעברת המוצר או השירות לצרכנים. חלק מדרכי הפרסום נעשות בדרך גלויה וחלקן בסמויה.
מטרת הפרסום היא להעביר את המסר של חברה המפרסמת לצרכן בדרכים שונות ואידאליות כך שהפרסומת תגרום לאותו צרכן לרוץ ולקנות את אותו מוצר או להאמין לאותו שירות שרוצים שהצרכן יאמין בו.
ישנן דרכי פרסום שונות כגון פרסום סמוי, פרסום מסורתי, פרסום גלוי וכדומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מבוא

אני מאי אברהם תלמידה בבית חינוך תיכון גליל מערבי במגמת תקשורת. בעבודת החקר שלי בחרתי לעסוק בשינוי שנעשה בדרך הפרסום מפעם להיום‏. איך פעם...