דיון ומסקנות


בעקבות החקר שערכתי ראיתי שכוכבי המיינסטרים עדיין מצליחים לסחוף אחריהם יותר פרסום והצלחה באינסטגרם לעומת אלו שהתפתחו מהאינסטגרם. לפני שהתחלתי את החקר שיערתי שאלו המתפתתחים כיום מהאינסטגרם מצליחים ברמה גבוהה יותר מאלו שמחזקים את מקומם באינסטגרם מכיוון שהחברה שלנו כיום נמצאת 24/7 ברשתות החברתיות והדבר הפך ליותר מודרני וחדשני ועל כן ציפיתי שאלו שמחזקים את מקומם באינסטגרם אך התחילו מהמיינסטרים יהיו מעט "נשכחים" או מה שנקרא "לאחר 15 דקות התהילה שלהם" ובעקבות החקר גיליתי ההיפך מההשערה שלי.
גיליתי שכמות העוקבים, הלייקים והתגובות אצל רובם מאלו שמגיעים מהמיינסטרים גדולה בהרבה מאצל אלו המתפתחים באינסטגרם ועל כן הסקתי כי הצלחה ופרסום הם לא דבר שמגיע ברגע אחד מרשת חברתית בלבד אלא הוא משהו שבאמת מצריך כישרון בדיוק כמו בעבר ועל מנת להצליח צריך להגיע עם מעין "בסיס" כלשהו וניסיון של שנים רבות יותר ממה שקיים באינסטגרם ועל כן קיבלתי תשובה לשאלת החקר שלי שאדם שמתפתח מהאינסטגרם יכול להצליח אך לא באותה מידה כמו אדם שהתחיל מהמיינסטרים וממשיך לחזק את מקומו באינסטגרם מכייון שכאמור, כוכבי המיינסטרים מגיעים עם  "פור" על אלו שרק מתחילים להתפתח באינסטגרם מאפס.
הדבר התבטא בצורה בולטת בכמות העוקבים שמראה על הצורך של הצרכן לעקוב ולהתעדכן אחר אותו מפורסם גם ברמה התקשורתית וגם ברמה האזרחית וכך גם נמדדת ההערצה שנראת בכמות הלייקים והתגובות של אותם אזרחים שמרעיפים אהבה על אותו כישרון שמשך את תשומת ליבם כלפי אותו כוכב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מבוא

אני מאי אברהם תלמידה בבית חינוך תיכון גליל מערבי במגמת תקשורת. בעבודת החקר שלי בחרתי לעסוק בשינוי שנעשה בדרך הפרסום מפעם להיום‏. איך פעם...